Impuls Köp

Jahapp då var man på stan o gick runt i olika butiker. o jälvklart blev de impulsköp som vanligt, hehe.

köpte mig en Nokia 5310 XpressMusic hel svart med högtalare, så köpte jag till ett minneskort ett 2gb kort,
så nu är den fylld med låtar o nått spel, bästa telefonen ja haft so far =) tillomed bättre än min gammla Qtek 9100.
                                           Nokia 5310 XpressMusic Black
                                                         Såhär ser telefonen ut
                                                      Jag e TOK nöjd med den




Jag lovar att jag ska bli mer aktiv här o skriva, men har inte haft lust för just mkt på senaste, ja går runt grymt utråkad nästan hela tiden, känns nästan som om man söker spänning, men va fan ska man göra? ut o sparka på snutbilar?. vill göra något kreativt, o skaffa körkort, börja med en av mina drömmar o börja drifta o bli någorlunda igenkänd, men men like thats ever gonna happen.

hoppas att Mediakonsulterna hör av sig snart, så man slipper o häcka här som nån annan jävla påse potatisar, kunde inte sova inatt, så ja e riktigt trött, o lätt irriterad..

Aja ska ta o Sätta mig o soffan snart o starta en film o glutta på den med Elin & Kim (när hon nu kommer haha).

Ha de bra alle sammans

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, bara 2 dagar kvar tills du blir 23 ju, ha det så jättebra. Hälsa Elin, Tyra o Snuggels Kramar mamma

2009-02-12 @ 12:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0