Då va jag i Nora igen

då kom man till nora vid 17 tiden va iväg o kollade på ifall dom har tagit in calibran på reperation efter inbrottet vi hade i den, men den står bara inne i verkstaden utan att dom petat på den överhuve taget, hoppas dom har skickat in skadoredgörelsen till försäkrings bolaget så dom kan reparera bilen. 

lista som skall fixas är: 

2sido rutor krossade, 
nått i dörren som gör att förar fönstret glappar bryt skada troligtvis,

att fixa de e väll inte så jävla svårt, 

sen sakerna som blev stula va en helt ny Sony Xplöd enhet, samt subwoofer slutsteg o kondensator samt 2 lysrör, 
idoterna va så dumma i huve så dom tog inte huvud kontrollen till lysrören som låg imellan säterna helt synlig, o hade dom börja dragit i den hade dom hittat dom 2 andra lysrören i bilen som låg under en filt i hatthyllan, ja va kan man säga..

nu till ett av mina problem. har fått möblerna sålda för 5000, o vad ska ja lägga pengarna på? funderar på att köpa ny processor o moderkort, men vet inte ifall ja inte ska ta o köpa moderkort o ett grafik kort till, osäker... kan ävet vara så att ja byter mitt PSP mot vapochill kylning, alltså kompressor kylning så då vill man gärna ha en bättre processor än de jag har nu, så ja kan klocka lite med tanke på att vapochill kylningen kommer hålla graderna på -10 eller mer på processorn, 

aja återkommer med resultatet av mina spenderingar, ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0